Szerző: tibapó

Részvétem

Mint máshol is, mostantól majd itt is, leginkább a kissé elkoptatott "civil kontroll"-ról és a "részvételi demokráciá"-ról fogok hadoválni. A blog nevéből talán érződik az önirónikus helyzetelemzés, a kissé távolságtartó, de elkötelezett részvételi szándékom és mások erre buzdítása, még annak tudatában is, hogy vajmi kevés a remény ennek eredményességére. Előbb néhány korábbi "kinyilatkozásomat"pakolom fel. Némelyik több éve született, de ma is aktuális és vállalható. Aztán majd meglátjuk.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az én évértékelőm - 2011

2012.04.13. 23:58 tibapó

És ha már alternatív Köztársasági elnök, hát megírtam dióhéjban (a 4K! felhívására) a saját bejáratú kancellári évértékelőmet is. Igen fanyarra, vagy inkább keserédesre sikeredett, de szerintem jól átjön belőle a korjellemzés. És minden szava színtiszta valószerűség :) Vagy inkább: :(

Az én évértékelőm 2011:

Január:
Kirúgták a közvetlen főnökömet, mert MSZP-közeli. Én ugyan nem vagyok az, de nálam is rezgett a léc, végül is megúsztam prémium-megvonással és alapbércsökkentéssel. Hurrá!

Február:
Még nincs kafetéria (béren kívüli juttatás), a szakszervezet „küzd érte”, bezzeg megjött a fűtésszámla…

Március:
Felfedeztem a gabonakonyhát (tönköly, árpa, köles) mmmm! A sparheltban megsütöttem életem első házikenyerét, isteni az illata.

Április:
Megjött végre a kafetéria, és vége a fűtési idénynek is, így a túlélő tréning sikeres volt, megtanultam beosztani a kevesebbet.

Május:
Az erkélyből veteményes kertet varázsoltam, buzgón locsolom a zöldségpalántákat.

Június:
Váratlanul kaptam egy kis prémiumot, még ami tavalyról járt. Abból teljesült egy régi álmom: túra a csíksomlyói búcsúra.

Július:
Részt vettem a lányom diplomaosztóján, nagyon büszke vagyok rá.

Augusztus:
Idén újra nyaraltam, 3 napos sátorozás Bösztörpusztán. Majd kikísértem a lányomat a reptérre. Londonba tart, állítja, pár évre…

Szeptember:
Leszüreteltem az erkélyt, a termésből lett a vasárnapi ebéd, zöldbableves, és lecsó, a szomszédnak is jutott belőle.

Október:
Településem közgyűlésén kiderült, hogy sokmilliárdos adósság-állományunk immár meghaladja a város éves költségvetését.

November:
Kocsis Tibi nyerte az Iksz faktort, Vévé Juci legyőzte Vévé Lacit. Berényi Miki pedig Klaudiát.

December:
A lányom facebook-os képeiből értesültem, hogy az exnejem nála karácsonyozott. Jövőre engem is vár Londonba, de még előtte februárban hazalátogat. Az én pici lányom. Számolom a perceket…


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reszvetem.blog.hu/api/trackback/id/tr974416764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása